How we are passing our days?

"If we examine ourselves, we will read and cry: “What have I done? What is my necessity? And how am I passing my days? I must repent, cry. I have passed my days... uselessly, I am a traitor to my own self, I am committing suicide. My real complaint is against myself and my so-called friends. We have nothing to do here.” So, read and cry; do or die! Progress in the right way or you are inviting your death."
—Srila Bhakti Raksaka Sridhara Deva Gosvami Maharaja


""Se examinamos nós mesmos, vamos fazer a leitura e chorar: "O que eu fiz? Qual a minha real necessidade? E como estou passando meus dias? Devo me arrepender, chorar. Tenho passado meus dias inutilmente. Sou um traidor do meu próprio ser. Estou cometendo suicídio. Minha real reclamação é contra eu mesmo e meus assim chamados 'amigos'. Não temos nada o que fazer aquí". Então, leia e chore. Faça ou morra! Progrida no caminho certo ou você estará convidando sua própria morte". Srila B.R.Sridhar Goswami.

Nenhum comentário:

Postar um comentário